Lad os samarbejde

Brug kontaktformularen eller send os en mail på info@collo.dk. Vi er klar til at hjælpe med din forespørgsel!

Mange tak for din forespørgsel! Vi vender tilbage hurtigst muligt...
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Lad os samarbejde

Brug kontaktformularen eller send os en mail på info@collo.dk. Vi er klar til at hjælpe med din forespørgsel!

Collo kontakt os billede
Support

Lad os gøre det FAQtual!

Vi har her samlet en liste over ofte stillede spørgsmål for at give dig hurtige og nemme svar på almindelige forespørgsler om vores produkter, services og politikker. Uanset om du er en ny kunde, der søger information, eller en eksisterende kunde med et spørgsmål, håber vi, at du vil finde, hvad du leder efter her.

Hvis du ikke ser dit spørgsmål besvaret, er du velkommen til at kontakte os direkte, og vi vil altid være der for at hjælpe.

Er der en bindingsperiode?
Hos Collo.dk er alle kunder bundet i 6 måneder. Herefter kan man komme ud af aftalen. Opsigelsen kan du læse mere om i vores handelsbetingelser.
Kan man købe produkterne fri efter endt leasingperiode?
I vil altid blive tilbudt at købe enhederne efter endt leasing. Beløbet afhænger af markedsværdien, hvor vi ofte vil tilbyde priser, der ligger en del under.
Hvilke oplysninger skal jeg udfylde for at sende en leasing anmodning?
Alle oplysninger står i vores smarte og nemme kontaktformular på siden "Lad os samarbejde". Ellers kan du altid skrive en mail til Info@collo.dk.
Hvad med forsikring?
Hos Collo.dk forventer vi, at vores kunder har en forsikring der dækker alt elektronik. Har man ikke en forsikring kan vi altid finde en løsning, som passer bedst til jeres budget.
Kan man lease 36 måneder
Ja, man kan altid lease vores produkter på hjemmesiden i enten 24 eller 36 måneder. Man skal dog være opmærksomme på at priserne er dynamiske og ændre sig med den ønskede leasingsperiode.

Alle priser på hjemmesiden er ved 24 måneders leasing.

Skriv til os, hvis der ønskes 36 måneder!